Reklama nie musi być pozytywna, a zdaniem wielu nie musi nawet być dobra. Ważne by o niej mówiono, ponieważ w ten sposób taki komunikat utrwala się w pamięci konsumentów. A przez to będą oni dłużej pamiętać o produkcie, usłudze czy ogólnie jakiejś marce. Czasami w przestrzeni publicznej pojawiają się nawet reklamy szokujące, pokazując treści oraz obrazy na co dzień nie spotykane w mediach głównego nurtu. Twórcy przekonują w takich wypadkach, że reklama musi przede wszystkim zwracać uwagę odbiorców. Współczesne społeczeństwa w krajach rozwiniętych są już dosyć mocno uodpornione na przeróżne chwyty reklamowe. W związku z tym specjaliści z agencji reklamowym muszą sięgać po coraz to nowe narzędzia i formy przekazu. Niektóre szokują, ale dzięki temu reklama ma szansę utrwalić się w pamięci. Takie przekazy często pojawiają się nawet nie tyle w kontekście reklamowania jakiegoś rodzaju dobra dla konsumentów, ale często wpisują się w kampanie społeczne. Ich zadaniem również jest wpłynięcie na postawy ludzi. Aby było to możliwe, reklama musi jednak wcześniej zostać przez nich zauważona.

pc-media.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here