Coraz więcej firm decyduje się na nowe – unikalne rozwiązania. Reklamy w telewizji przynoszą coraz mniejsze zyski, dlatego też powstają profesjonalne strony dla fanów na serwisach społecznościowych. Zważywszy na czas, jaki użytkownicy poświęcają czytając wiadomości, czatując oraz przeglądając zdjęcia – kliknięcie linku wystawionego przez przyjaciela staje się codzienną rutyną każdego człowieka. Z czystej nudy sprawdzają różne nowinki, które oferują takie serwisy. Atrakcyjnie przygotowana strona dla fanów przyciąga wzrok. Reklamowanie nowego produktu nigdy nie było takie proste. Jedną wiadomością można wysłać informację do tysiąca użytkowników, ciekawe zdjęcie na pewno przyciągnie uwagę. Różne konkursy sprowadzają coraz większą rzeszę fanów. Największym atutem takiej reklamy są niskie koszta, praktycznie zerowe. Jedyne, co wystarczy zrobić to zatrudnić osobę odpowiedzialną za codzienne publikacje – jest to na pewno tańsze od tworzenia reklamy telewizyjnej. Korzystne rozwiązania w tej formie naprawdę rozwijają sprzedaż w firmie.