Wydaje się, że zrobienie reklamy to tak naprawdę wszystko co musimy zrobić, ale to tak naprawdę dopiero początek. Bardzo ważne jest aby nasza reklama trafiła do odpowiedniego grona odbiorców. Jeśli sprzedajemy wyposażenie samochodów to musimy pamiętać aby reklama dotarła właśnie do posiadaczy samochodów bądź ludzi zainteresowanych ich kupnem w najbliższym czasie. Jeśli o to nie zadbamy to cały potencjał reklamy zostanie zmarnowany. Taka sama zasada powinna dotyczyć jakiejkolwiek reklamy, którą wykonaliśmy. Najtrudniej dopasować reklamę do odbiorców gdy chcemy ją wyświetlać w telewizji. Bardzo trudno określić nam widzów do jakich trafi reklama ponieważ przed telewizorami siedzą czasami całe pokolenia. Możemy jednak starać się negocjować czas antenowy w zależności od tego co reklamujemy. Czasami przecież zdarzają się programy skierowane na przykład do widzów młodych bądź też typowo dorosłych. Wtedy też jeśli nasz produkt, który powinien dotrzeć do dzieci to reklama powinna właśnie w czasie tych programów występować.