Coraz częściej ludzie mają świadomość, że media to biznes dla właścicieli i niejednokrotnie nie ma jasnego sposobu, na zapewnienie sobie całkowicie obiektywnego przekazu. Teoretycznie najskuteczniejsze jest porównywanie wielu różnych materiałów – prasowych, radiowych i telewizyjnych ze sobą, tak by usłyszeć wiele różnych punktów widzenia. Ale świadomość, że media to przede wszystkim interes dla inwestorów giełdowych sprawia, że niejeden człowiek wie już, iż jego ulubiona stacja telewizyjna, portal informacyjny oraz radio i prasa to w istocie elementy tego samego korporacyjnego tworu. Większość osób jest dzisiaj zgodna w tym temacie – chęć zysku i łączenie różnych mediów w rękach jednego biznesmena jest ryzykowne i mocno ogranicza szanse opinii publicznej na dotarcie do istoty wielu problemów. Dlatego tak wiele społeczeństw szuka dzisiaj alternatywy, drugiego obiegu informacji, których nie mógłby kształtować ani rząd, ani bogaty inwestor. I rozwiązaniem dość naturalnym okazuje się tutaj Internet.

digiwall.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here