Każda droga dotarcia do klienta i sprzedania mu produktu szczególnie tego debetowego, kredytowego jest słuszna. Takie przekonanie jeszcze do niedawna funkcjonowało w polskich instytucjach finansowych. Wraz z rozwojem technik sprzedaży oraz innych form skutecznego i długotrwałego marketingu spowodowało, że takie myślenie należy bardzo szybko usunąć ze swojej świadomości. Podczas rozmowy o swoich własnych finansach wszystkie osoby są nader ostrożne i zwracają szczególną uwagę na werbalny i nie werbalny przekaz informacji im dostarczanych. Stąd też przygotowane nowe bardziej wysublimowane metody informacji o własnych produktach. Włożony wysiłek postanowiono poszerzyć i docierać do klienta każdym kanałem dostępu, lecz mądrze i w ten sposób, aby nie stworzyć wrażenia nachalności. Stąd też np. podczas rozmowy telefonicznej z bankiem konsultant jest w stanie tak poprowadzić rozmowę w ten sposób, że wszystkie nasze zastrzeżenia pójdą w zapomnienie a z całej rozmowy zapamiętamy uprzejmość i wiadomości merytoryczne.

haveasign.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here