Rola artykułów reklamowych w marketingu

Dzisiejszy marketing zakłada rozwój promocję marki, a także pozyskiwanie klientów na wszelakie sposoby. Jednym z nich jest dystrybucja artykułów reklamowych.Artykuły reklamowe są zręczną formą marketingu stosowaną przez nowoczesne firmy nastawione na rozwój i zysk, a także dużą promocję na rynku. Artykułami reklamowymi są na przykład gadżety typu USB, parasol z logo firmy, koszulka, teczka, długopis czy otwieracz do piwa. Kubek czy balonik z symbolem firmowym również będzie pewnym sposobem reklamy. Tutaj forma nie ma większego znaczenia, liczy się efekt. Artykuł reklamowy ma przede wszystkim przyciągać uwagę, być pewnym sposobem reklamy budującej markę i lojalność klienta, formą motywacji do dokonywania zakupów i elementem zachęcającym. Konsument otrzymujący artykuł reklamowy w postaci kubka ulubionej kawy czy koszulki z nadrukiem batonika, czuje podświadomą sympatię do danej marki, a poprzez to jest skłonny zakupywać i korzystać z produktów danej firmy, bo wie, że dba ona o dobro swoich klientów. Artykuły reklamowe i ich dystrybucja są materialnym rodzajem reklamy i promocji marki, ponoszone przy tym koszty są relatywnie niewielkie, a profitują uwagą i przywiązaniem konsumentów.

www.diamondchand.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here