Nie ma co ukrywać, że pracodawca potrafi mieć bardzo różne wymogi wobec swoich pracowników. Można powiedzieć, że taki właśnie jest urok pracodawcy. Czasami jest tak, że chodzi o większą integrację wśród pracowników działalności, innym razem liczy się rozróżnianie poszczególnych działów w czasie wyjazdu integracyjnego (naturalnie to tylko i wyłącznie przykłady). Temat jest naprawdę szeroki. Nikt niech jednak nie sądzi, że wymienione tutaj przykłady należy uznać za przypadkowe. Skupiliśmy się na przykładach, w których spore znaczenie ma logo prowadzonej przez nas działalności. Jeśli zastanowicie się na spokojnie, z pewnością przypomni Wam się mnóstwo sytuacji, w których mieliście okazje zaobserwować jakieś logo. Niemniej od razu trzeba sobie zaznaczyć, że posiadanie koszulki z logo firmy nie stanowi gwarancji sukcesu. Patrząc na sprawę nieco inaczej, musimy zastanowić się nad tym, w jaki sposób wszystko połączyć, aby założony cel został uzyskany, a wydatek nie był zbyt duży.
Jak powinna wyglądać nasza inwestycja?
Skoro powiedzieliśmy sobie, że nie każda koszulka jest odpowiednia, czas przejść do tego, co należy przez to rozumieć. Załóżmy, że mamy do czynienia ze wspomnianym już w tekście wyjazdem integracyjnym. Co w takim wypadku? Na pewno warto pamiętać, że każdy dział powinien posiadać koszulkę z logo firmy w innym kolorze. Taka sytuacja sprawia, że wszyscy wiemy, kto jest z jakiego działu. Tak więc podczas wyjazdu integracyjnego ważne jest dość łatwe łączenie twarzy z konkretnym działem. Co do samego logo, warto zastanowić się nad tym, aby logo było zarówno z tyłu, jak i z przodu (dokładniej rzecz ujmując z tyłu duże logo a z przodu małe). Takie rozwiązanie powinno przełożyć się na to, że ludzie zauważą nas już z daleka.
Inwestycja, która nie będzie droga
Zapewne przynajmniej część z Was zastanawiała się nad tym, co można powiedzieć o cenie. Jak łatwo się domyślić, odniesienie się do konkretów w żaden sposób nie jest możliwe. Zostaje więc tylko przedstawienie zarysu sytuacji. Niemniej zarys tej jest jak najbardziej pozytywny. Mówiąc wprost, koszulka z logo firmy to nie jest wysoki koszt. Co więcej, w przypadku dużego zapotrzebowania na takie koszulki cena jednej może wynieść zaledwie kilka złotych. Poza tym koszulka z logo firmy to rozwiązanie, w przypadku którego działanie na własną rękę jest, jak najbardziej realne. Na koniec warto jeszcze podkreślić to, czy zdecydujemy się na pomoc oferowaną przez profesjonalistów. W przypadku takiej pomocy będziemy mieli gwarancję odpowiedniego efektu (w końcu należy sobie jasno powiedzieć, że nie każda pomoc gwarantuje naszą satysfakcję), Przemyślcie sobie to bardzo dokładnie. Podejmowanie jakiekolwiek decyzji zawsze musi nieść za sobą świadomość konsekwencji. Nie jest to gwarancja sukcesu, ale w takim wypadku ewentualne pretensje można kierować tylko i wyłącznie do siebie.