Odpowiednia reklama powinna zachęcać klienta i zapraszać go do współpracy. Nie powinna na pewno namawiać, powinna raczej przekonywać. Przypuścimy, że udało nam się zainteresować już ludzi naszym produktem. Co dalej? Trzeba to zainteresowanie potwierdzić i udowodnić. Trzeba umiejętną perswazją wpłynąć na klienta aby zrozumiał o co w tej reklamie tak naprawdę chodzi. Aby był świadomy tego, że produkt został stworzony specjalnie dla niego. Musi poczuć się indywidualnie i wyjątkowo. Tylko tak można stworzyć nić sympatii pomiędzy kupującym a sprzedającym. W końcu nadchodzi punkt kulminacyjny. Transakcja zostaje zawarta. Klient wychodzi ze sklepu zadowolony. Sukces osiągniemy wtedy, kiedy klient sam będzie reklamował dalej nasz produkt. To znak, że wykonaliśmy dobrą pracę i że nasz interesant jest z tej transakcji zadowolony. Możemy czuć satysfakcję. Zrozumienie problemu pomogło nam w naszym przedsięwzięciu. Bardzo dużo więc daje polepszenie wzajemnych relacji i zrozumienie klienta, nie tylko przy samej sprzedaży, lecz też przy tej długiej wędrówce jaką pokonuje towar- od zrodzenia się pomysłu do dalszej samoreklamy.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułBiżuteria
Następny artykułDla kogo książki
Warning: A non-numeric value encountered in /usr/home/rmenkala5/domains/pelnakorzysci.pl/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 1008

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here