Wielu przedsiębiorców zastanawia się jakie są najlepsze nośniki reklamy. Bez wątpienia wybór w tym zakresie jest bardzo duży, a szczególnie popularne są wszelkiego rodzaje billboardy, banery reklamowe, wizytówki, potykacze itp. Reklama stacjonarna to dopiero pierwsze źródło przekazu reklamowego. Najlepiej jest kierować się w stronę potencjalnych klientów poprzez internet i osobiste kontakty. Doświadczenie wielu przedsiębiorstw sukcesu sugeruje, że nakłady na reklamę zmniejszają się wraz ze zdobywaniem nowych rynków zbytu. Wtedy po prostu koniunkturę w firmie nakręcają polecani klienci. Jest to jednak bardzo trudne do osiągnięcia, a taki efekt osiągną jednie firmy, które bardzo poważnie podchodzą do problemu reklamy. Bez profesjonalizmu i dobrego produktu lub usługi nie da się na dłuższą metę odnieść jakiegokolwiek komercyjnego sukcesu. Przedsiębiorca sukcesu powinien o tym pamiętać i zrobić wszystko, aby jego działania prowadziły do wyżej opisywanej sytuacji. Zadowoleni klienci jako żywa reklama to marzenie każdej firmy. To możliwe do osiągnięcia i musisz po prostu podjąć właściwe kroki, aby to osiągnąć. Wysiłek na pewno zostanie wynagrodzony wielkimi zyskami ze sprzedaży.